 |
 |
 |
Mesures fiscals de foment de l'activitat econòmica
Amb la finalitat d’estimular la inversió en l'IRPF es declaren exempts els guanys patrimonials obtinguts en la transmissió de les accions o participacions en empreses de nova o recent creació que compleixin uns requisits determinats. Els lliuraments d'immobles destinats a habitatge es beneficiaran en l'IVA de la tributació al tipus superreduït del 4%. (...)
» Llegir més |
 |
Les noves mesures de reforma del mercat de treball
En el BOE del dia 30 d'agost, i amb efectes per al 31 d'agost (llevat de la mesura referent a la pròrroga del programa de requalificació professional de les persones que exhaureixin la seva protecció per desocupació, que produirà efectes des del 16 d'agost de 2011), s'ha publicat el Reial decret llei 10/2011, de mesures urgents per a la promoció de l'ocupació dels joves, el foment de l'estabilitat en l'ocupació i el manteniment del programa de requalificació professional de les persones que exhaureixin la seva protecció per desocupació. (...)
» Llegir més
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
 |
1. IRPF. Comunitat hereditària. Transmissió de fons d'inversió i determinades inversions mobiliàries que la causant de l'herència tenia en propietat. L'entitat consultant és una comunitat hereditària que ha percebut rendes derivades de la transmissió de fons d'inversió i determinades inversions mobiliàries que la causant de l'herència tenia (...)
» Llegir més
2. IRPF. Autònom. Prestacions per jubilació derivades de plans de pensions i mutualitats de previsió social El consultant, a causa de la seva activitat professional, ha cotitzat en el règim d'autònoms de la Seguretat Social. A més a més, pertany a la mutualitat (...)
» Llegir més
3. IVA. Activitat d'arquitectura. Tipus impositiu. Meritació El consultant és un professional dedicat a l'activitat d'arquitectura que ha fet diversos projectes per a una comunitat autònoma. L'abril de 2010 realitza un projecte pel qual emet una factura pel 80 per cent del preu. (...)
» Llegir més
|
 |
OCTUBRE
01 – 02 Jornades Pediàtriques Interislas.
02 – 10 TIMM 2011 - 5th Congress on Trends in Medical Mycology 2011.
03 – 06 FESTMIH 2011 - European Congress of Tropical Medicine and International Health.
03 – 07 Congrés Societat Espanyola de Farmacologia 2011.
04 – 06 SIMO Network.
04 – 07 Congrés Societat Espanyola de Qualitat Assistencial (Múrcia 2011).
05 - 07 Liber.
05 – 07 Congrés ASEBIR 2011.
06 – 08 Viscom Sign Espanya.
07 – 09 Termatalia 2011.
13 – 16 Saló Dieta Mediterrània i Salut 2011.
» Llegir més
|
 |
|
|
 |
Distingit/da senyor/a,
És un plaer enviar-li la nostra news Solucions Professionals Informa Informa del mes d’octubre, últim número de l’any 2011, “carregada” de continguts d’actualitat importants i innovadors. Al mateix temps, li volem oferir la nostra millor oferta de productes i serveis financers i aportar-li informació pràctica i de valor, reflexions i exemples que l’ajudin a créixer i a millorar en la seva activitat professional.
En l’apartat d’actualitat econòmica i professional, l’hem volgut informar d’una novetat important: la publicació del Reial decret llei 10/2011, de 26 d’agost (...)
» Llegir més
|
Las pequeñas grandes cosas
Las pequeñas grandes cosas és el primer llibre que Tom Peters presenta després de més d'una dècada. I justament, en aquest moment de recessió i incertesa (...)
» Llegir més
Un gran Somontano
Enate Reserva 2004 D.O. Somontano 100% Cabernet-Sauvigon
Criança: 12 mesos en barrica de roure francès. Verema manual
Fruites silvestres i ressò balsàmic sobre un fons de vainilla i llorer (...)
» Llegir més
|
|
 |
 |
 |
Banco de Sabadell, S.A., Banco Guipuzcoano, S.A. o els proveïdors de notícies i/o informacions no garanteixen la utilitat, obtenció de resultats o infal·libilitat dels continguts facilitats a través d'aquesta newsletter, que en tot cas ho són amb caràcter orientatiu i informatiu. El contingut d'aquest document es basa en informació que ha estat obtinguda de fonts estimades com a fidedignes, però no es concedeix cap de mena de garantia per part del banc sobre la seva exactitud, integritat o correcció.
Qualssevol opinions, mesures o actuacions d'inversió o de qualsevol altre tipus que siguin adoptades per l'usuari, ho seran pel seu exclusiu compte i risc. Aquesta newsletter ha estat elaborada pel Departament d'Estudis de Planificació Jurídica - Centre de Documentació www.planificacion-juridica.com © Banco de Sabadell, S.A. 2010. Tots els drets reservats.
La seva adreça de correu electrònic està incorporada, juntament amb les seves dades personals, a un fitxer titularitat de Banco de Sabadell, S.A. (avda. Óscar Esplá, 37, 03007 Alicante.) per prestar-li el servei gratuït a què vostè està subscrit. Per accedir, cancel·lar o rectificar les seves dades o l'adreça de correu electrònic on vol rebre aquest tipus d'informació pot enviar una carta per correu postal o passar per qualsevol de les oficines de Banco de Sabadell, S.A. o enviar un missatge a l'adreça de la newsletter newscolectivos@bancsabadell.com. |
 |