matricula-
Coneix els nostres productes per a Particulars
Comptes Bancaris Targetes bancàries Hipoteques Préstecs personals Estalvi Inversió Jubilació Assegurances Renting Cotxes Bizum
Compte Online Sabadell
Una gran jugada! Fes-te client ara i aprofita l’oferta fins al 27/05/2026.
Obre el teu compte online
1 Consulta el document informatiu de les comissions 1 Consulta el document informatiu de les comissions
Cercador d’oficines Cercador d’oficines Demana cita online Demana cita online Correos Cash Correos Cash
Centre d’Ajuda Centre d’Ajuda Contacte Contacte Seguretat Seguretat Serveis de Banca digital Serveis de Banca digital
matricula-

Vols saber les comissions que has de pagar en els caixers?

matricula-

Les comissions són diferents si es treuen diners a dèbit o a crèdit:

  • A les retirades a dèbit, a caixers a Espanya el Banc només et podrà repercutir, com a màxim, la comissió que apliqui l’entitat propietària del caixer. Per a les retirades a l’estranger pagaràs, com a màxim, la comissió de Banc Sabadell i la que apliqui l’entitat propietària del caixer. 
  • A les retirades a crèdit, pagaràs, com a màxim, la comissió de Banc Sabadell i la que apliqui l’entitat propietària del caixer.
En tots els casos, a la pantalla del caixer apareixerà la informació sobre el cost de l'operació perquè puguis autoritzar o cancel·lar l'operació.

Les comissions per la retirada d’efectiu estan regulades pel RDL 19/2018, de 23 de novembre, de serveis de pagament i altres mesures urgents en matèria financera que recull el règim establert pel RDL 11/2015 que, entre altres qüestions, indica que les entitats propietàries dels caixers podran cobrar a l’entitat emissora de la targeta una comissió, que en general serà repercutida als clients usuaris dels caixers.
matricula-

Comissions per retirada de diners a dèbit amb una targeta de Banc Sabadell

matricula-

Caixers de Banc Sabadell

0 € per a tots els nostres clients.

Caixers amb els quals Banc Sabadell té un acord1

A entitats de la xarxa EURO 6000

0 € per reintegraments iguals o superiors a 60 € per a clients del Compte Sabadell, Compte Online Sabadell i Compte Sabadell Premium.

0 € per a qualsevol import per a clients amb compte Key Account.

0,65 € per reintegraments inferiors a 60 € per a clients amb Compte Sabadell, Compte Online Sabadell i Compte Sabadell Premium.
A caixers de la xarxa Cashzone

- 0,95 € per reintegraments de qualsevol import.

Caixers de la resta d'entitats

Caixers de la resta d’entitats a Espanya

La comissió que apliqui l'entitat propietària del caixer.
Caixers de la resta d’entitats fora d’Espanya

- Pagaràs, com a màxim, la comissió de Banc Sabadell i la que apliqui l’entitat propietària del caixer.
matricula-


 

matricula-

Dades que avalen la nostra experiència bancària i innovació digital

matricula-

Tens cap dubte?
Som aquí per ajudar-te

Oficines i caixers

Localitza una oficina Localitza una oficina o demana cita prèvia demana cita prèvia

Contacta amb nosaltres

T'ajudem a través d'aquestes altres vies de contacte altres vies de contacte

Servei d'Atenció al Client

Accedeix per presentar una reclamació oficial reclamació oficial
matricula-

Condicions legals

matricula-
Comissions en caixers